Martin Cederberg

Formand og WEBmaster

Jeg heder Martin Schultz Cederberg, og bor i Horsens jeg er 52 år gammel og har haft sommerhus på Bjergehusvej siden 2012.

Jeg er rigtig glad for hele området ikke blot vores skønne sommerhusområde, men naturen og byerne rundt omkring os. Jeg har altid holdt meget af området og jeg er meget begejstret for at få muligheden for at udvikle vores sommerhusområde således vi alle har et dejligt sted at opholde os når vi nyder naturen og friheden i vores huse. Det er også vigtigt for mig, at vores lejere oplever området som attraktivt og et smukt og velfungerende sted at holde ferie ikke blot om sommeren med hele året rundt.

Jeg er selv friluftsmenneske og når jeg ikke arbejder som selvstændig konsulent i IT-brancen, bruger jeg fritiden til at sejle samt selvfølgelig nyde naturen og havet I Vejlby.

Hvis du vil skrive til Martin skal du bruge denne mailadresse: formand@vejlbystrand.dk eller Webmaster@vejlbystrand.dk

Ellen Burkarl

Næstformand

Jeg hedder Ellen Burkarl, er født i 1963 og bor i Hjerm ved Struer.

Jeg ejer, sammen med Peder, Vejlby Klit 67, som vi købte i foråret 2015. Vi havde absolut ingen tidligere erfaring med sommerhuslivet. Det har dog vist sig at være en god oplevelse for os. Den primære årsag til vi købte huset var, at komme noget oftere til havet.

Jeg vil gerne arbejde for, at vores område fortsat skal være et dejligt og attraktivt sted at være. Jeg synes, det er vigtigt, at stierne er let fremkommelige og at der er rent og pænt over det hele. Derfor skal vores affaldssystem også fungere, så man ikke skal bekymre sig om det. Jeg vil gerne arbejde for, at ikke blot husejere, men også lejere ikke er i tvivl om, hvordan man bortskaffer affald – stort som småt.

En anden ting, jeg gerne ser, vi får gjort noget ved, er problemet med de hurtigt voksende hyben. Jeg håber, vi kan finde løsninger i fællesskab. Måske kan vi med tiden få indført andre typer planter/læhegn, som er lettere at styre. Det er et ømtåleligt emne, der deler vandene, men jeg tror på kompromiser.

Hvis du vil skrive til Ellen skal du bruge denne mailadresse: n.formand@vejlbystrand.dk

Morten Jakobsen

Kasserer

Morten Jakobsen er foreningens kasserer.

Jeg er født i 1972 og er gift med Pia. Vi har sammen 2 voksne børn. Vi købte sommerhuset på Vejlby Klit 25 i 2020. Til dagligt bor vi i Silkeborg.

Vejlby Klit er et fantastisk sommerhusområde med masser af natur og fantastiske mennesker. Og det er netop for at bevare og udvikle området, jeg er stillet op til bestyrelsen.

Min tilgang til bestyrelsesarbejdet er enkel. Der er brug for en bestyrelse til prioritering og planlægning, men succes og udvikling af området kræver, at alle medlemmer bidrager positivt.

Om det er med gode ideer, konstruktivt feedback eller positiv opbakning til projekter og det arbejde der gøres for området er ikke afgørende. Det afgørende er at alle bidrager med det de kan og magter.

I bestyrelsen har vi ikke alle de gode ideer – de er rundt i alle sommerhusene, så kom frisk med ideer og forslag til bestyrelsen, så samler og prioriterer vi dem løbende.

Og har I spørgsmål til foreningens økonomi tager I også bare fat i mig.

Hvis du vil skrive til Morten skal du bruge denne mailadresse: kasserer@vejlbystrand.dk

Christina Bærentzen

Bestyrelsesmedlem

Mangler opdatering

Torben Sørensen

Bestyrelsesmedlem

Jeg hedder Torben Lysdahl Sørensen, er født i 1945, hvilket ender ud med en alder på 76 år. Jeg er uddannet civiløkonom og havde egen virksomhed, indtil jeg gik på pension. Jeg er gift med Jessi. Vi bor i dag på Bjergehusvej 8. Huset købte vi i 2014 og fik i 2016 tilladelse til at flytte permanent herop, så nu er vi er her året rundt, i en smuk natur og med et til tider barskt vejr. Pragtfuldt.

Vi har et godt og velfungerende sommerhus-område i dag, hvor både ejere og lejere bliver tilbudt et antal muligheder for udfoldelse, både med leg, bold, gåture mm. men også med grill-pladser til hyggestunderne. Og så selvfølgelig vores pragtfulde strand, hvor vi skal prøve at lære gæsterne at være skånsomme med klitterne og ikke tage for store chancer, når de kaster sig i bølgen blå.

Jeg har, indtil for et par år siden,  været kasserer i en anden forenings bestyrelse i 15 år, så jeg syntes egentlig jeg havde udstået min forenings-værnepligt. Når jeg alligevel sagde ja til valg, var det for at hjælpe den siddende bestyrelse, som jeg synes, har gjort et godt stykke arbejde med at vedligeholde og udvikle vores sommerhus-område. Det arbejde synes jeg godt jeg ville være en del af og glæder mig derfor til at deltage i det.